Oldalak

2014. december 29., hétfő

3. Rész. Talán.. Szeretem?!





Pàr hét múlva haza engedtek. Mikor a házba értünk, Tess egyből letámadott kérdéseivel.. "Hát persze."
-Hanna.. Mit mondtál a rendőröknek?-érdeklődött.
-Hát...-kezdtem bele..
-Hazudtál nekik?-kérdezte szemöldökét húzogatva.
-Őőőőő... Igen.. Talán..
-Miért?!-Vágott szavamba.
-Nem tudom..-feleltem,mire Tessának jött egy üzenete.
-De..Ahw..Őhm.. Nekem el kell mennem anyuékhoz. Te ne csinálj magaddal semmit.. Nagyon vigyázz magadra!-parancsolt rám,aztán el is indult a szüleihez.
Nagyon unatkoztam. Gondoltam lemegyek és megnézem a Facebook-omat meg a Twitteremet. Miután bejelentkeztem csengettek. Kimentem és lám,ki állt az ajtóban.
-Te meg hogy mesz idejönni, és ki vagy?!-ugrottam neki,a kérdéseimmel.
-Bemehetek?!
"Szerintem a szomszédok nem kíváncsiak arra, hogy szétverem, ezért eleget téve kérésének beengedtem
-Öhm. Hát azért jöttem,hogy bocsánatot kérjek és köszi,hogy nem mondtad el a rendőröknek.
-Miért csináltad ezt velem?!-kérdeztem könnyezve.
-Mert.. Már elég régóta nézlek és... Tetszel.-felelte és megfogta a kezemet.-nem akartam veled ezt csinálni,de sosem láttál engem és..
-És ez volt a legjobb megoldás?!-és megint csak előjöttek a könnyek. A srác letörölte őket szememről és..
-Hogy hívnak?!
-Zayn.. Malik.. Remélem így felismersz..
-Zayn?! De te.. Mi van?!-"na jó,ezt követte a sírás".. Aztán az ajtón bejött még egy srác..
-Hey,Zayn.. A fiúkkal mindenhol téged kerestünk..-felelte,egy magas,szőke, kék szemű srác.-Wow.. Szia..

-Szia..-mosolyodtam el.
-Hey,nem látod,hogy zavarsz?!-mormogta Zayn a srácnak.
-Bocsi... De..
-Kettesben hagynál minket?!
-Oké..-s azzal a srác szépen kisétált. Zayn kapva a lehetőségen megcsókolt. Hagytam magam,de utána leállítottam.
-Hey.. Öhm.. Szerintem..-motyogtam.. Mire Zayn magához ölelt és belesúgta a fülembe,hogy..:
-Sz.. Szeretlek és sajnálom,hogy.. "Azt" csináltam veled..
-Öhm.. Azért,tudod milyen èrzés volt?!
-Bocsi..-aztán megfogta a kezemet és megfordította. Meglátta a bekötött kezeimet..
-E..Ezt miattam?- Habogott s megsimította az előbb említett testrészemet.
-Tökmindegy!- Vágtam rá erélyesen..
-Még mindig fáj. Hát persze, hogy fáj! Hisz megerőszakóltál te mocsok!- Tőrtek elő a tegnap tőrténtek.
Nem tudtam eltekinteni attól a ténytől, hogy "kiceszettűl megerőszakólt".. Talán ha nem így kezdte volna.. De azt semmiképp sem tagadhatom le, hogy nagyon bejön.."
-Én.. Tudom milyen ez.-Űlt le a kanapéra..
-Dehogy tudod..- Motyogtam üres tekintettel.
-Honnan tudod, hogy itt lakom?- Jutott eszembe ez a logikus kérdés. "Akár csak Tessa.. Mikor jön a hülye kérdéseivel a "sültkrumpliról".."
-Mint mondtam... Figyelemmel kísértem a mindennapjaidat..- Mondta félénken. "Tetszett ez a kedves Zayn.."
-Nem elég, hogy megerőszakóltál még kukkólsz is?!- Nevettem fel cinikusan.. "Ha ezt Tessnek elmesélem.. De várj Hanna nem lehet hülyének nézne és megkeresné őket.

Valószínű eléjük állna és el kezdené verni őket "a maga módján" vagy ő is arra a sórsra jutna mint én, vagy kiröhögnék." Gondolatmenetemből Zayn szakított ki megjegyzésével.
-Amúgy még így is bejössz!- Jelentette ki fennhangon.
-Hogy? Megerőszakólva? Vagy felvágdosva?- Hajtottam le fejem.
-Nem.. Kócosan!- Simított meg. "Láttam rajta, hogy megbánta de én? Én sokkal nagyobb sérüléseket szereztem.. De még így sem adom fel a zsaruknak.. Fene a jóindulatomat.."
-Ki az a lány aki veled volt tegnap?- Kérdezte kedvesen.
-Ő az! Tessa.- Mutattam a mögöttem lévő képre mely a falon lógott.. "Egy hatalmas Shake volt a kezünkben, aznap jöttünk rá, hogy Tessa allergiás a tejszínhabra.. Majdnem megfulladt szegény.. De a nap végére jobban lett és hozta a maga "őrült" formáját.. Mi lenne velem nélküle?"
-Mindig ilyen vidám?- Kérdezte mosolyogva.
-Igen!- Vágtam rá.
-Ő olyan gondtalan.. Nincsenek problémái mint az átlag fiataloknak.
A szülei imádják..- Nevettem fel.
-Hogy lettetek barátok?-Érdeklődött. "Most komolyan a barátságról kérdezett?"
-Egyik nap.. A szüleim kiakadtak, mert kaptam egy intőt.. Elzavartak.. Aztmondták "nem akarnak látni.." Elmentem.. Csak futottam, aztán leűltem egy padra.. Sírni kezdtem majd jött Tessa. Akkor új volt a suliban.. Senki sem ismerte.. A gazdagabbak próbáltak hozzá közelebb kerűlni a pénze miatt.. De ez őt egy cseppet sem érdekelte..
Leűlt mellém aztán odanyújtotta nekem a gumicukrát..- Mosolyogtam miközben ezt meséltem.. Olyan hihetetlen..

-Niall! Khm..- Nevetett fel.
-Mi?-Kérdeztem összezavarodva.
-A barátnőd olyan mint Niall.. Ő is ilyen őrűlt..- Mosolygott a képre pillantva.
-Folytatod?- Érdeklődött.
-Mit? Ja persze! Szóval miután "megetetett" behívott magához és ottaludtam. Egész éjjel vicceket mesélt nekem.. Nevettetett.. Elfeledtette velem minden gondomat.. Ès vége!- Csaptam combomra nevetve.
"Egész jó volt Zaynel beszélgetni.. Nem is olyan mint azelött.."
A csengő hangjára lettünk figyelmesek.. Valaki nagyon be akar jutni.."
Odaszaladtam kinyitni. -Emlegetett Tessa.." kuncogtam átölelve.
-Mivan?- Kérdezte..
-Semmi öhm.. Most nem jó..!- Tereltem a témát Zaynre gondólva aki itt van.. Rohadtúl nem szeretném, hogy Tessa meglássa.."
-Mi? Miért? Jöttem oldani a feszkót!-Nevetett egy nagy zacskó kajával a kezében.
-De most..- Motyogtam.
-Mivan? Hanna ne csináld tőlem nem szabadúlsz!- "Sajnos tudom.. Mindig ilyen és eléri amit akar.."
-Csak nem.. Miles van boxerben?- Bújt be a kezeim alatt majd mikor meglátta Zaynt lefagyott a mosoly az arcáról..
-Ez ki?- Kérdezte fa arccal. "Nem ismerte fel, istenem köszönöm!
Vagy mégis?!"
-Ez nem az a
mocsok aki..?- Kezdett bele de közbevágtam.
-Nem ő csak egy haver!- Motyogtam csitítva. De sajnos nem hitt nekem.
-De! Ő az! Mi a francot keres itt?- Akadt ki. Egy kövér könnycsepp hagyta el szemeit majd üvőlteni kezdett.. "Mindent megtesz azért, hogy nekem jó legyen.."
-Menj innen te szemét!- Ütötte Zaynt össze vissza.

"Ahogy láttam Zayn csak mosolygott, majd telefonját előkapva tárcsázott egy számot.
-Horan! Lenne egy kis elintézni valód!- Mondta a kagylóba.
-Igen itt- Fólytatta majd letette. Tess még mindig hevesen ütötte.. A fejemet fogva néztem a jelenetet ami elég szórakoztató volt..
Majd mint egy robbanás. Kicsapódott az ajtó s a szőkeség lépett be rajta.
-Cuki..- Nézett Tessára kikerekedett szemekkel.
Barátnőm kapott az alkalmon és a szőkeséget is ütni kezdte.
-Te! Te mocsok! Miért kellett ezt?! Hosszú haja az egekben lobogott..
"Ez az én őrűlt Tessám."
A srác nem bírta tovább.. Felkapta és kivitte a házból.
-Most hova viszi? Ez nórmális? Zayn ugye semmi baja nem lesz?!- Aggódtam.
-Ahogy látom Niallnek bejön! Nem lesz baja.. Ha viselkedik!- Kuncogott Zayn..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése